2013. március 10., vasárnap

Diary from London/Paris #4














Azt hiszem ez a hetem volt eddig a legmozgalmasabb. Hétfőn kezdődött az iskola kezdéssel és a szülinapommal. Egész nap meghatódottan járkáltam fel-alá, mert több, mint 200-an kívántak nekem jó kívánságokat... ami hihetetlen erőt adott. Remélem, mindenkinek sikerült hiánytalanul visszaírnom. Még egyszer nagyon köszönök mindenkinek mindent! 

A sors úgy adta, hogy az ajándékom egy párizsi út lett, mert meghívást kaptam a Paris fashion week egyik divat partijára, amiről majd egy következő postban fogok írni nektek részletesebben. Kedden hajnal 3-kor keltem, mert korán indult a gépem Párizsba. Olyan izgatott voltam, hogy igazából éjjel semmit nem tudtam aludni. Amikor megérkeztem fantasztikus idő fogadott a divat fővárosában, száz ágra sütött a nap és majdnem 20 fok volt. A reptérről bemetróztam a központba és sétálgattam az utcákon élveztem ezt a boldog napot. Délután kezdődött a Valentino divat bemutatója a Tülériák kertjében. Előtte sikerült készítenem fotókat és videókat a hírességekről és a legelegánsabb outfitekről. Estére felvettem az arany kis szoknyámat, amit a barátnőmtől, Esztitől kaptam búcsú ajándéknak a nagy utazás előtt... A divat esemény nagyon jól sikerült, szert tettem pár új kapcsolatra a divat világából... Azt hiszem az ilyen napokra mondják azt, hogy tökéletes volt... Még most is boldogság tölt el, ha visszaemlékezek rá...

A hét második felében szorgalmasan jártam az angolórákra, és egyre több barátot gyűjtöttem magam köré. Minden nap suli után be szoktunk ülni a mi kis bandánkkal a Caffe Neroba, és beszélgetünk az egymás kultúráiról szokásairól. Mindenféle országból jöttünk ide nyelvet tanulni: Japánból, Törökországból, Marokkóból, Iránból, Spanyolországból és Olaszországból...

Ezen a hétvégén végig a bloggal foglalkoztam, és az ahhoz kapcsolódó munkákkal. Miután befejeztem ezt a bejegyzést este már csak filmeket fogok nézni kikapcsolódás képpen... 

Köszönöm mindenkinek, hogy hétről hétre egyre többen követitek a londoni kalandjaimról szóló postjaimat! El se tudjátok képzelni, hogy ezzel mennyire boldoggá tesztek és milyen sok erőt adtok...


Puszi, Festy


I think this week has been the busiest so far. It began on Monday with the school start and my birthday.
I was wandering around all day feeling touched by the fact that more than 200 people sent me happy wishes... which gave me incredible power. I hope I managed to reply to everyone. Thank you so much again to all of you!

My birthday gift turned out to be a trip to Paris as I got an invitation to a fashion party in Paris Fashion Week. I will tell you more about it in one of my following posts. My flight left for Paris early in the morning on Tuesday. I was so excited that I couldn't really sleep at night. When I arrived in the fashion capital, the weather was beautiful, the sun was shining and it was almost 20 degrees Celsius. I went to the city centre by underground and enjoyed this happy day by walking around the streets. Valentino's fashion show started in the afternoon in the Tuileries Garden. Before that I was able to take some shots and videos of celebrities and the smartest outfits. I put on my little golden skirt for the night which I got from my friend, Eszti as a goodbye gift before the big trip... The fashion event was very good, I gained some new connections from the world of fashion... I guess these kind of days are said to be perfect... I still feel happy if I recall it...

In the second half of the week I keenly attended the English lessons and gathered more and more friends around myself. We go for a drink to Café Nero with our little group every day after school and we talk about each other's culture and customs. We came here to learn the language from all over the world: Japan, Turkey, Morocco, Iran, Spain and Italy...

I was dealing with the blog and related jobs all weekend. After I have finished this post, I will only watch films tonight to relax a bit...

Thank you all for following my articles about my adventures in London! You cannot imagine how happy you make me by this and how much energy you give me...

xx, Festy

2 megjegyzés:

häjni írta...

Húú, most én is kiruccannék egy napra Párizsba! És milyen szerencsés voltál az időjárással! :)

Nézd a kedvenc sorozataid angolul, angol felirattal, rengeteget segít! ;)

Csak így tovább!!!

X
Hajni

Festy írta...

Fantasztikus nap volt... egy álom vált valóra... :)

Köszi Hajni a tippeket, ha van egy kis időm majd próbálok filmeket nézi.

pusz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...