2012. július 18., szerda

Tv2 Mokka








Tegnap kora reggel 5-kor keltem izgatottan. Gyorsan összeszedtem magamat, és Adrival, a barátnőmmel elindultunk Balatonfüredre, a Mokka forgatásának a helyszínére. Szerencsére hamar leértünk, mert nem volt nagy a forgalom. Úgy örültem neki, hogy pont a Csilla forgatott az nap… :) Ezután már nem izgultam annyira… Készítettem nektek pár képet a gyönyörű Balaton parton… Indián-hippi outfitet vettem fel erre az alkalomra, mert ezekben a rucikban érzem magamat a legjobban.

Köszönöm nektek, hogy néztetek, és a kedves leveleket, kommenteket, amiket kaptam tőletek!!! :) Nagyon sokat jelent számomra a visszajelzéseitek! pusziii


Outfit:
Felső: Primark
Leggings: Primark
Óra: retro Casio
Bőrkarkötő: Stradivárius
Neonszínű karkötő: H&M
Tollas hajcsat: New look
Saru: New look
Nyaklánc: Urban outfitters



Yesterday I got up at 5 am full of excitement. I prepared myself quickly and left for Balatonfüred with my friend, Adri to Mokka morning show's shooting. Luckily we got there soon, there wasn't any traffic. I was really glad to see that Csilla was the presenter on that day... I wasn't so nervous anymore... I took some pictures on the wonderful side of Lake Balaton... I put on an Indian-hippi outfit for the occasion as I feel the most comfortable in this kind of clothes.

Thank you for watching it and for the lovely letters, comments I received from you!!! Your feedback means a lot to me!

X x

Itt láthatjátok a felvételt:

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...