2011. február 11., péntek

Festy in snowboard style

We went snowboarding to Austria (Schladming, Grossarltal, Gastein) with friends. We were very lucky with the weather because the sun was shining during our whole stay. I had never been to such a nice ski resort. The Alps were amazing. I love various geographic formations anyway. I bought a pair of loose white snowboard trousers for this season, I had been looking forward to trying them on. :) At first I was a little afraid of the white colour, I thought it was gonna be too delicate. But now I’m glad I didn’t decide on the darker trousers as these white ones more fit a girl.


Ausztriában (Schladming, Grossarltal, Gastein) voltunk snowboard-ozni a haverokkal. Az időjárással is nagy szerencsénk volt, mert végig sütött a nap. Én még soha nem jártam ilyen szép síterepen. Gyönyörűek voltak az Alpok. Amúgy is nagyon szeretem a változatos földrajzi képződményeket. Idén vettem egy laza fehér board-os gatyát, már alig vártam, hogy kipróbálhassam. :) Először tartottam a fehér színétől, hogy túl kényes lesz. Most már örülök neki, h nem a sötétebb naci mellett döntöttem, mert ez sokkal csajosabb.








4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gyönörűek voltak az Alpok?:)
Hátezmegmilyenmár?!:)

Zitu írta...

Az utolsó kép milyen gyönyörű:)

Unknown írta...

Really nice pic, i bet you had a lot of fun! Following you!

http://www.kikisbookofdreams.blogspot.com/

xo Kiki

Susan írta...

wow, nagyon vagány :))
xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...