2009. október 6., kedd

Első bejegyzés

Egy szép napsütéses őszi délután megihletett, hogy képeket készítsek idén utoljára az egyik nyári ruhámról. Helyszínnek a felújított Szabadság-hidat választottuk. A vasszerkezet érdekesebbé tette képet.
Totál leggings függő vagyok:), nem telik el hét, hogy nem vettem volna fel legalább egyszer cicanacit. A bőrkarkötőket is nagyon szeretem! Úgy örültem, amikor ajándékba kaptam, egy nekem készített darabot Annamaritól. Érdemes megnézni az oldalát nagyon jó kis cuccok vannak rajta:
http://www.daragedesign.hu/




Foto by Kovács Kinga

4 megjegyzés:

Dryeenn írta...

éljen a blog..hajrá :)

Festy írta...

Köszi, igyekszem! :)

Silverbeige írta...

Szió! Ezek a fotók nagyon jók! Van benne érzelem és hangulat. Klassz a hajad a harmadikon:)

Absolutely Ladylike írta...

Mindegyik foto nagyon szep de a masodik egyszeruen vilagbajnok...minden annyira egyben van rajta. A szerelesed is egyszeruen tokeletes! Gratulalok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...